Music.makes.happy

Pease ^^

heyy zäme!!!!

 

Jäää ^^ han grad losscht wedermol öpis do drizschriebe ^^ Okay... aber jetz wo ich schriebe merk ich, dass ich schoweder ned weiss wa....

AH doch ^^ jetz fallet mer paar sache ii ^^

Höt obe chont mini mum vo spanie hei. sie esch am fritig det he well mini tante gebori het... ergendwie fend ichs no guet ^^ sie rastet ned so vell us wie min dad well mer öpis ned ufrguumt hend... min vater chont fasch uf de psycho ^^

Höt obe esch au no party för dfranzose, bede shane deheime... wahrschindli gangi det äne die franzose send lostig ^^

 

ich los grad "girlfriend" vo de avril... da lied esch lostig

Gester und vorgester eschs mer zemli scheisse gange... En "Kolleg" hasst mech plötzlech. eifach vo eim tag uf de ander... ich han en grogt wieso er seit: du besch ibeldet.... deför ben ich alles andere als ibeldet -.- aber egal jetz gohts mer besser ^^ jetz lachi weder! ^^ de typ esch mer egal ^^

jo sosch gehts nüt zverzelle... es esch langwilig wie emmer.... ah jo.... ich werd em unterricht die ganz ziit versetzt -.- aber egal...

aso i gang jetz ^^

baybay

khuzZi LINA 

21.3.07 17:50


hihi

tadaaaaaaa^^

hihi. lina, jezz muesch stolz uf mich sii^^ ich schriibe freiwillig en iitrag!!! okay, eigentlich isch mir eifach nur langwilig... xDDDD

nai saich... git eigentlich voll nid vil z'verzelle. damits alli wüssed: ich han en neue rucksack^^ *lööl* han mega freud dra, wil min alte kaputt isch... schones wiili. jäjo. ansoschte chan ich jezz d'schuld för mini unsportlichkeit de eltere geh... xD es isch nämlich wenig testosteron i mim fruchtwasser gsi, wil min ringfinger chürzer isch, weder min zeigfinger.........

mer hend hüt in englisch die ganz ziit stayin' alive gsunge... wäge saturday night fever... isch chli kompliziert^^ nach de schuel simmer bim coop gsi und d'luisa het alles was de melina ghört mit iistee agsprötzt. und ich han beschlosse, wenn d'melina ned ufhört immer beautiful singe, denn schick ich am mü d'ufnahm devo =P yaya. d'luisa isch pädophil^^ xDDD neinei, aber es isch meega luschtig gsi. und ich muen d'melina mal ufneh, ohni ton wenn sie sengt... gseht ame huere gstört us^^ hihi.

süsch fallt mer ergendwie nüt me ii. gang morn mit de lina uf bade^^ gääääll? mer rocked die det^^ xDDD hihihi. das werd secher mega funny.

PS: scheiss colangelo.

das wärs für hüt vu mer... oh, und melina, du hesch mendischtens zwoi mails, vu de misch und mir xD

lg, stay cool, khizZes, lia

16.3.07 18:02


Hey ho!!! ^^

Tag wohl ^^

 

jetz hani mer da au no agwöhnt... schrecklech...

aso mer esch grad zemli langwilig... es esch zistig öpe 15 ab 12 und ich sött eigentli mathe aluege aber ich chome wege dem sch***** fasch uf de psycho!!! es regt uf ich check da so ned!!!

Höt hemmer franzprob gha und die hani au versaut egal ob sie so eifach gsi esch... es esch die ganz ziit so langwilig und da esch schlemmste! -.- ich hasses wens so langwilig esch... wenn eifach nüt lauft.

ich fend üsi lehrer spenned.... die machet eifach emmer alli probe uf einisch... machet die da eigentli ab?! wette die hend so treffe wos seged: so jetz öberhüfe mer die schüeler wedermol met probe damet alli schlechti note hend und sech sch*** fühlet -.- egal.... ich denkt eifach nüm a die idiote....

und möschli hesch du wedermol öpis zverzelle?! du besch so still... ^^

aso muess goh...

baybay

khuzZi LINA 

13.3.07 12:17


Heyy leuzz! ^^

tach ^^

 

Jo... kei ahnig was ich so verzelle chan ^^ aber ich ben met mim tot bedroht worde wenn ich höt ned do ineschriebe ^^ *zu lia schiel*

Jäjo... be üs lauft ergendwie en letschter ziit ned so vell spannends... wenn ich mer vorstelle wie lostig die letscht woche gsi esch ^^ aber am fritig esch wahrschindli de schneesporttag und de chan nur gail werde

Jo... also... was mer höt so passiert esch ^^ ich ben voll drufe gsi wie emmer wenn ich zwenig schlofe... well am samstig ben ich nach birr zo de lori go penne und mer hend ersch am 5 gschlofe... und das esch för mech eidütig zwenig schlof... und wie da allo wösset wo mech kennet, ben ich wenn ich zwenig gschlofe han wie uf droge ^^ 

han vo de beaud en zuesatzufgaab becho well ich zspot in unterricht cho ben -.- zwar es esch zemli berechtigt gsi... aber alli send i di nechscht stund grennt... und ich renne nie för dschuel... esch mer zufwendig ^^

ich well euch aber ned wiiter met mim quatsch nerve... aber met dem iitrag han ich grad mis lebe grettet ^^

aso baybay!!

 

khuzZi LiNa 

7.3.07 19:47


muahaha... de titel gseht mer ya eh nid^^

aaaaaaaaaaalso...

hüt isch friitig gsi und mer hend am nomitag frei gha^^ *guat fend* zersch semmer denn in sologsang, wel mer am mittwuch ja nid hend chönne gah... sologsang isch immer mega gail, aber de nidi wird immer vergässlecher... naja. nach em sologsang simmer zu de mischi und dert hemmer musig glost, seich gmacht, gfötelet... und so wiiter. ich witzig gsi... xDDD

d'melina sitzt uf em fänschterbrätt vum offnige fänschter, macht ergendöbbis komischs, d'mischi luagt sie mega abnormal a, denn d'melina so: "was isch? stoht öbber hinter mer?" x]]]]

gschiider werd da chend glaub nid... tja, so simmer halt. ich muen au immer zwoi minute überlege, bis ich weiss wo lings und wo rächts isch. ^.^

süsch weiss ich irgendwie nid vil z'verzelle... wudsch juh läik a drink? so redet üsi verträtigs englisch lehrerin... die isch huäre abnormal... naja. mer mached sonen üebig. mer muen immer froge: "where were you...[dann und dann]" und nachher: "who were you with?" und die frau het immer voll druf bestande dass mer beidi froge stelled. denn chunt so de hagi dra. frogt er de nici: "where were you last night?" de nici: "i was in bed." [stille] alli wartet öb sie öbbis seid. sie seid nüt, wartet nur druf, dass de hagi wiiter macht. denn de hagi so: "who were you with?" xDDDD de nici hets voll nid chegget... er zersch nur so: "hä????" denn plötzlech: "nothing." *wegroll*

so unfähig.... jezz beände ich min iitrag dodemet... und es nüüs beld vu de melina und mir^^

mlg, lia

PS: stay cool^^ xD

2.3.07 20:32


!!!!!Geile tag!!!!!

hehe jo smöschli het jo scho zemli alles verzellt... ^^ also das bremgarte abnormal esch hemmer scho ddenkt bevor de bueb en ganzi minute nebe üs id pfütze pisst het ^^

mer hend de daniel jo au scho vorher kennt und da esch de grösscht psycho wo ich kenne ^^

Hey.... aber ich chan eifach nöm ufhöre gröle... dmici (mini twin) verzellt mer so öpis mega truurigs denn flügt so plötzlech en flüge uf eri nase und bliebt det setzte... hey ich han nöm chöne han eifach voll afo gröle.... xD ich han langsam scho muskelkater um smuul ume xD hehe

Also ich glaub ich ben noniei so vell mol met em tot bedroht worde wie höt... ich ben 2x fasch usem fenster gschosse worde 1x fasch usem balkon eimol fasch vomene riese chuchimesser erstoche worde und eimol fasch vonere ahle... und denn beni no die ganz ziit uskützlet worde und da alles nur vo einere person... vom DANIEL.... ich glaub langsam das er de seriekiller esch ^^

 Und bede jasmin eschs au voll grölig gsi ^^ das ich id wand laufe esch mer au scho paarmol passiert... xD aber ich lauf eher i törene ine... da söti aber ned sege sosch lachet mech nur no meh lüüt us... ich meine... so lostig beni gar ned... es foht sogar die ganz klass afo lache wenn ich "fröhlech" sege.... dasch scho seltsam ^^

 hehe eigentlich sött ich jetz dütschlehre aber han voll kä bock... de tag esch eifach zgeil gsi för dütschlerne xD

ich glaub da wärs au vo mer för höt ^^

baybay khuzZi melina 

28.2.07 19:35


...Hello...

hallooooo...

hihi. also, hüt esch en mega gschtörte tag gsi und das isch au de grund werum das es de blog do git, aber schiess druf. also. üsi lehrer hend hüt wiiterbildig gha, also hend mer frei gha. d'melina und ich sind denn uf bremgarte zum kolleg gfahre und und hend dert zmittag gässe. öbbe so s'erscht womer vu bremgarte gseh hend: mer sitzed det so schön uf em bänkli, wel mer z'früeh gsi sind, denn chunt en chliine bueb, zieht d'hose abe und pisst öbbe en minute lang eifach uf d'stross... xDDD denn hemmer beschlosse, dass bremgarte abnormal isch. und als zwoits hemmer beschlosse, das in bremgarte jede zwoit en seriemörder isch.

das het für üs bedüüted, dass de kolleg keine isch, aber sin brüeder. mer sind also bim daniel (so heisst de xD) dihei und hocked so dert. denn rede mer so schön, plötzlech es grüsch us em hintergrund. mer dreied üs um und det lieht en schuelsack am bode. melina und ich so mega verschrocke, mer hend denkt de lucas (brüeder) chunt. mer starred eifach so uf de schuelsack. nach öbbe enere halbe minute de daniel so mega erstuunt: "öh.... han ich de schuelsack so hegstellt, das er chan abegheie?" mer fönd mega afo lache.

bim zmettag, de daniel stellt so fescht, dass egal was d'melina macht, wenn er sie aluegt mues er afo gröle. er hockt so det, d'melina dreiht de chopf, er luegt sie ah, foht afo gröle. d'melina dreiht de chopf weg, wels sie gnervt het, luegt de james a (vater). er luegt sie a, foht au afo gröle xDDDD

und denn hemmer no es paar morddrohige und so öber üs ergo lah müesse und jäjo. nachher semmer denn zu de jasmin uf wohle und dert hemmer au de ganz namitag nur grölt. xDDDD sie het so vu erem kolleg verzellt.... er seit ere so, sie sig ageblech unfähig, wel er ere bim billard spele zuegluegt het und nachher dreiht er sich um und lauft voll id wand ie... *wegroll*

öh und womer vu bremgarte uf wohle gfahre sind, send dert so meitli im zug gsi, wo im mcdonalds gschaffet het und die verzelled so vunere tamilin, die sig so cho und het för fasch hundert stutz züüg kauft, nachere halb stund chunt sie weder: "ich war hier, vor zehn minuten." sie heged ihre nur d'hälfti iipackt. denn het das meitli so gseit, das stemmi ned, und denn heg die tamilin afange umeschreie, sie siged doch nid normal... muahahaha. isch mega luschtig gsi.

und am schluss vum tag hemmer denn nur na seich gschured und hend gar nümm chönne ufhöre lache und all hend üs schräg agluegt und mer hend en ganzi tafele schoggi gässe, eifach mit abbisse und es esch mega cool gsi.

das wärs für höt vu mir^^ xD alles liäbi, silja

28.2.07 19:21


!this is freaky!

Home
Gästebuch
Kontakt
Archive
Insider

!we are snugiis!

Photobucket - Video and Image Hosting
...Ihr Schiff sinkt. Bitte schnallen Sie sich an und beachten Sie, unter Wasser gilt: Fische sind Freunde, kein Futter!... xDDD


Made of
[Punk.Sternle]
[Bild.Er]

Gratis bloggen bei
myblog.de