Music.makes.happy

!!!!!Geile tag!!!!!

hehe jo smöschli het jo scho zemli alles verzellt... ^^ also das bremgarte abnormal esch hemmer scho ddenkt bevor de bueb en ganzi minute nebe üs id pfütze pisst het ^^

mer hend de daniel jo au scho vorher kennt und da esch de grösscht psycho wo ich kenne ^^

Hey.... aber ich chan eifach nöm ufhöre gröle... dmici (mini twin) verzellt mer so öpis mega truurigs denn flügt so plötzlech en flüge uf eri nase und bliebt det setzte... hey ich han nöm chöne han eifach voll afo gröle.... xD ich han langsam scho muskelkater um smuul ume xD hehe

Also ich glaub ich ben noniei so vell mol met em tot bedroht worde wie höt... ich ben 2x fasch usem fenster gschosse worde 1x fasch usem balkon eimol fasch vomene riese chuchimesser erstoche worde und eimol fasch vonere ahle... und denn beni no die ganz ziit uskützlet worde und da alles nur vo einere person... vom DANIEL.... ich glaub langsam das er de seriekiller esch ^^

 Und bede jasmin eschs au voll grölig gsi ^^ das ich id wand laufe esch mer au scho paarmol passiert... xD aber ich lauf eher i törene ine... da söti aber ned sege sosch lachet mech nur no meh lüüt us... ich meine... so lostig beni gar ned... es foht sogar die ganz klass afo lache wenn ich "fröhlech" sege.... dasch scho seltsam ^^

 hehe eigentlich sött ich jetz dütschlehre aber han voll kä bock... de tag esch eifach zgeil gsi för dütschlerne xD

ich glaub da wärs au vo mer för höt ^^

baybay khuzZi melina 

28.2.07 19:35
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
!this is freaky!

Home
Gästebuch
Kontakt
Archive
Insider

!we are snugiis!

Photobucket - Video and Image Hosting
...Ihr Schiff sinkt. Bitte schnallen Sie sich an und beachten Sie, unter Wasser gilt: Fische sind Freunde, kein Futter!... xDDD


Made of
[Punk.Sternle]
[Bild.Er]

Gratis bloggen bei
myblog.de